Reklamácia a vrátenie tovaru

Niečo sa pokazilo? Kočík nefunguje, ako má? Nevešajte hlavu a kontaktujte nás. Ponúkame záručný aj pozáručný servis všetkých kočíkov, ktoré predávame.

Reklamácia

1. Reklamácia bez registrácie

Ak nie ste zaregistrovaní, pre reklamáciu vyplňte číslo objednávky a email TU. Následne popíšte váš problém a odošlite. Pre ďalšie kroky (ako je zaslanie náhradného dielu alebo napríklad zvoz) vás budeme informovať.

2. Registrovaní zákazníci

V prípade, že ste u nás registrovaní, prihláste sa do vášho účtu a v ľavom menu zvoľte položku reklamácie. Následne všetko popíšte a odošlite. Pre ďalší postup (ako je zaslanie náhradného dielu alebo napríklad zvoz) vás budeme informovať.

Kontakt

Vrátenie tovaru

1. Vrátenie tovaru bez registrácie

V prípade, že nie ste zaregistrovaní, vyplňte číslo objednávky a e-mail TU. Následne vyplňte formulár, kde zadáte aj číslo účtu na vrátenie platby. Potom vás budeme kontaktovať na dohodnutie zvozu vráteného tovaru. Produkt po prijatí skontrolujeme a následne vám zašleme platbu späť.

2. Registrovaní zákazníci

Ak ste u nás zaregistrovaní, prihláste sa do vášho účtu. V ľavom menu zvoľte záložku vrátenia tovaru, všetko dôkladne popíšte a formulár odošlite. Následne vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na zvoze. Po obdržaní všetko skontrolujeme a zašleme peniaze späť na váš účet.

Dôležité informácie k reklamácii a vráteniu tovaru

> Tovar vracajte vyčistený, vysušený a hygienicky nezávadný. Pokiaľ tovar nebude spĺňať tieto zásady, sme oprávnení odmietnuť prevzatie na reklamáciu.
> Zásielku je nutné zabaliť do pevného obalu.
> Reklamovaný produkt bude testovaný iba na poruchu, ktorú kupujúci uvedie v reklamačnom formulári.
> Akonáhle prijmeme reklamovaný tovar, budeme vás informovať e-mailom.
> Vašu reklamáciu vybavíme v najkratšom možnom čase. Najneskôr v zákonom stanovenej lehote 30 dní.

Ako prebieha reklamácia kočíka?

  • Vyplníte formulár a popíšete problém.
  • Kontaktujeme vás a dohodneme sa na termíne zvozu.
  • Zabalíte a pripravíte kočík na odvoz.
  • Kuriér vyzdvihne kočík v čase a na mieste, ktoré sme si dohodli.
  • Preberieme kočík a hneď sa pustíme do servisných prác.
  • Opravený kočík vám zasielame späť.
  • Dostávate opravený kočík s vyjadrením servisu.

Reklamačný poriadok

  1. Kupujúci je povinný dodaný tovar bez zbytočného odkladu prezrieť ao prípadných zistených vadách do 5 dní informovať predávajúceho.
  2. Oznámenie o zistených vadách musí kupujúci urobiť písomne (vyplnením formulára) do 5 dní od prevzatia tovaru. V písomnom oznámení musí kupujúci uviesť zistené vady. Popísať, o aké vady sa jedná a ako sa prejavujú. Písomné oznámenie kupujúci odošle do sídla predávajúceho.
  3. K reklamácii je nutné predložiť kópiu faktúry a doklad o dodaní a zaplatení tovaru, ktorého vady sú reklamované.
  4. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.
  5. Predávajúci sa zaväzuje informovať zákazníka najneskôr do troch dní od obdržania reklamácie, o spôsobe vybavenia reklamácie.
Prihlásenie zavrieť

Cookies

Naša spoločnosť používa súbory cookies na správne fungovanie vášho obľúbeného e-shopu, na prispôsobenie obsahu stránok vašim potrebám, na štatistické a marketingové účely. Kliknutím na tlačidlo prijímam nám udelíte súhlas ich zberom a spracovaním, a my vám poskytneme ten najlepší zážitok z nakupovania.

Vaše nastavenie súborov cookie

Tu máte možnosť prispôsobiť soubory cookie v súladu s vlastnými preferenciami a neskôr nastaviť alebo kedykoľvek vypnúť v pätičke webu.

Technické cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie webu a všetkých funkcií, ktoré ponúkajú.

Personalizáciu prevádzame na základe vami prehliadnutého tovaru. Ďalej potom upravujeme zobrazovaný obsah podľa toho, čo vás zaujíma.

Tieto cookies nám umožňujú meranie výkonu nášho webu a za pomoci získaných dát potom môžeme zlepšovať zážitok z nakupovania zákazníkom.

Tieto cookies sú využívané reklamnými a sociálnymi sieťami pre úpravu zobrazovaných reklám tak, aby pre vás boli zaujímavé.